27 maj - dreams

2011-05-27 @ 20:29:46
1. I'm drunk, I suppose


Väntar på att Sofie ska varva ner efter sin Stockholmsresa så jag kan dra med henne ut! Hoppas som ett litet djur, jag är fixad och klar redan innan jag ens vet att hon följer med haha! Men har backup att ringa ifall hon inte vill, synd bara att Malin är iväg på tävling för henne är det alltid kul att gå ut med. Men jag försöker övertala kvinnan nu, HÖHÖ.

Annars då? Jotack. Var på stan lite idag med Frida och blandat folk som kom och gick, letade igen efter underklänning till studenten men det går inge bra asså. Funderar på att köpa två vanliga vita linnen och sy ihop dem. Förövrigt behöver jag plugga, men det får vänta. Ikväll vill jag dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0