30 september - höst hallå?!

2011-09-30 @ 13:32:27
1. I'm drunk, I suppose

Typ dör idag, hur jävla varmt kan det bli? SMHI säger 23 grader men jag tror fan det är mer asså.. Blir så arg, ni som följer min blogg vet hur frustrerad jag blir när vädret bara växlar hela tiden men detta tar nog fan priset - imorgon går vi in i oktober och det är fucking sommarvärme?! Blir galen.

Ska för övrigt göra ett litet avslöjande här i bloggen, faktiskt får ni ta del av något nu som bara min mamma och man vet om än så länge.. Trumvirvel tack! Idag ska jag faktiskt bli brunhårig. Behöver en förändring, frågan är bara hur det kommer bli med tanke på min horribla utväxt... Men schh om detta, haha! Är framme i Kalmar nu, ska på stan med mamma en sväng innan hårfärgandet så jag återkommer med resultat. Tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0