30 april - valborg åde

2012-04-30 @ 16:57:51
1. I'm drunk, I suppose
Förstår inte vad det är med blogg.se idag? Kan varken se min blogg eller ladda upp bilder. Skitballe!

Aja. Helgen har ialla fall spenderats i Smedby hos Christophers family, igår åkte vi dock hem och käkade god middag innan mitt alarm ringde 06:00 idag och det var dags för en ny praktikvecka... Vilket inte började så bra egentligen. Mannen kramades så mycket imorse att jag nästan missade tåget, fick springa som en idiot och blev helt svettig (kul), väl på tåget kom jag på att jag inte hade några pengar på busskortet, och eftersom de inte tar kontanter längre på tågen efter ett rån för några veckor sen, så blev tågvärden skitsur när hon inte kunde ta betalt av mig. Väl på praktiken har det däremot varit lugnt idag då det är klämdag och det inte är så många som jobbar som kommer och lunchar, skar däremot upp fingertoppen på brödkniven så har hela dagen gått runt med omplåstrat finger som en handikappad haha.

Slutade runt tre, skulle mött en brud och köpa ett örhänge men hon hade nog glömt det för hon har inte hört av sig... Men har käkat lite nu ialla fall och ska snart dra iväg till Frida och ha lite valborgsfirande med lite folk och min man! Vad gör ni denna valborg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0