20 augusti - mobilinlägg

2012-08-20 @ 13:41:00

Sitter om das tåg på väg till stan. Skulle egentligen åkt hemifrån redan vid åtta imorse för jag skulle till Folkuniversitetet, men istället försov jag mig. Min jävla idiot. Hatar mig själv varje gång det händer.

Så aja, det var inte så mycket att göra åt saken. Nu sitter jag lite halvsvettig på tåget alltså och är irriterad över ytterligare två ting:

-Tåget försenat.
Vem blir inte arg av det? När man dessutom bestämt möte med en som ska köpa ett Sims-spel av mig genom FB-loppisen och vi satte tiden 13:30 och man pga Veolia blir försenad till det. Helvete Lars-Olof. Helvete.

- Det är kvavt så in i Nordens ute. Och inne.
Ska samtidigt som jag sitter på ett redan skumpigt tåg försöka sminka mig, och så börjar jag nojja över att folk glor på mig, och så går jag in på toaletten istället.
Har ni försökt balansera på en tågtoalett nån gång?

Nu är jag snart framme ialla fall. Då blir det pommestallrik, stan och prat med Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0