9 augusti - HOLAA

2012-08-09 @ 22:53:51
1. I'm drunk, I suppose
Sitter hemma och lyssnar på W.A.S.P & dricker Monster som är så SATANS gott men som sagt tidigare är jag ju koffeinöverkänslig, så nu sitter jag här och mår lite wierd haha! Men ibland så får man strunta i det. För det är typ det godaste man kan dricka.
 
Har varit duktig och sökt jobb inför hösten idag! Regnat som fan har det gjort också, riktigt skitväder. Sprack däremot upp lite när jag och mannen tog oss in till stan nu ikväll och skulle kolla på folk, stadsfesten började ju idag med RixFM ikväll, men alltså... Vilka skitartister, haha! Inte för att det brukar vara nåt speciellt egentligen, men i år var det så sjukt dåligt utbud att man knappt kände för att ens gå dit. Lite folk var det också. Så vi käkade bara pizza/gyrostallrik och kollade precis i början, sen åkte vi hem. Hade så sjukt ont i fötterna också efter att ha torterat dem med mördarklackar hela dagen.
 
Så nu ska jag lägga mig i sängen och streama Paradise Hotel Danmark, HAHA alltså det är så pinsamt hur man kan bli så beroende av såna skitprogram. Från början var det inte ens spännande, men när man väl kommer in i det så vill man ju veta hur det går sen... Började som tidsfördriv och nu är det standard att dra igång några avsnitt varje kväll.
 

Kommentarer
Postat av: maria calrsson (på fu:) )

Aw söt bild!
och söt kissen är ju med :)

Svar: Tack! :D Haha ja, fan hon är överallt xD
Amanda

2012-08-11 @ 10:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0