12 december - tolv ?

2012-12-12 @ 15:26:42
1. I'm drunk, I suppose

Arbetsförmedlingen kl 07:45 i tisdags
 
Var ju på arbetsintervju i tisdags. Jag var redan inställd på att jag troligen inte skulle gå vidare därefter, visst kändes det jättebra och killen jag pratade med var jättetrevlig också - intervjun flöt på bra helt enkelt, men eftersom man nu blivit sån att man aldrig vågar förvänta sig stordåd trots att saker känns bra så gjorde jag inte det denna gången heller.
 
Tji fick jag! Ialla fall hittills. Var på den tredje och sista intervjun idag, och imorgon får jag veta om jag blir anställd. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt!
 
Detta är även anledningen till att jag inte bloggade igår. Hoppas ni överlevde. Nu vet ni ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0