14 december - äntligen!

2012-12-14 @ 18:14:00
1. I'm drunk, I suppose
Idag väcktes jag av telefonen som vibrerade. Hann inte svara, men jag ringde upp direkt. Och det visade sig vara från min nya arbetsgivare! Jag fick alltså jobbet!
 
Tror inte ni fattar hur lycklig jag faktiskt är över att jag fick ett jobb som kändes så långt borta. Tror fortfarande jag befinner mig i en mindre chock, jag kan liksom inte ta in att det är sant. Alla gratulationer har haglat in idag, farmor började gråta i telefonen när jag berättade och en enorm sten har lyfts från mitt hjärta. Äntligen är jag en del av samhället! Äntligen kan livet börja på allvar! Äntligen!
 
 Två dagar efter senaste inlägget - märk skillnad i ansiktsutrryck?
 

Kommentarer
Postat av: Julia

grattis! :)

Svar: Tacktack!
Amanda

2012-12-15 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0