15 december - när folk byter bloggadress

2012-12-15 @ 19:59:00
1. I'm drunk, I suppose
JUST DON'T ALRIGHT?!
 
Fan också liksom. "Jag har ingen inspiration, bloggpaus." Två veckor senare - "Nu har jag bytt blogg, klicka häääääär!" och så ser man att människan postat massa inlägg där hela tiden. NÄÄÄÄÄÄEEEJ. Taskigt.
 
Klart jag tänkt tanken att byta blogg pga mitt namn, men nu har det ju hängt med så länge att jag tror det skulle bli svårt att göra sig av med. Typ som en tråkig könssjukdom. Behåller min blogg i ur och skur, vi är varandra trogna! Livslångt relationsskepp, detta.
 
 
Döseriös bild jag roade mig med att ta när Madde var iväg två minuter och köpte parkeringsbiljett en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0