16 december - morr

2012-12-16 @ 17:25:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Har städat hela dagen, med magont och ont i ländryggen. Uääääh. Hann inte ens sätta mig när jag blev klar, för då var det dags att laga mat. Och nu när jag äntligen fått sätta mig och äta, så gick jag ut i köket för att hämta mer mjölk - men tappade mjölkpaketet, som slog ut glaset = mjölk i hela köket och över mig. Orkar inteeeee.
 
Idag har dessutom snön smält bort, började redan igår men idag har det verkligen droppat hela jävla dagen. Så deprimerande. Troligtvis därför jag känt mig irriterad över allt idag. Fast det kan ju också vara pms som spökar. Ska nu spela Sims och bli värsta hästskötaren. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0