16 decmber - myssöndag

2012-12-16 @ 20:56:00
1. I'm drunk, I suppose
Får väl ändå medge att kvällen blev mysig trots dagens kämpande och irritation. Varvar mer med uppvärmda lussebullar och goda polkagris-teet, som faktiskt blir godare ju längre det får dra i koppen, och helst tillsammans med en sked socker om det är stora koppen som gäller. Brukar annars gilla mitt te bäst när det är lite svagt, utan socker men med en pytteskvätt röd mjölk i. Så kan det vara.
 
Nej ska återgå till min Sims-familj nu. Eller nej måste ner till tvättsugan och kolla vilken tid jag hade tvättid imorgon. Vore ju tråkigt om jag ställer in mig på att den börjar kl 13, så hade jag satt upp den på kl 10 istället. Hoppas på kl 10. Skönt att behöva ställa klockan och skaffa sig rutiner innan jag börjar jobba.
 

Såhär mysigt hade jag & Madde det i onsdags när vi var och fikade ialla fall!

(förstår att det kanske ser ut som att jag satt i min ensamhet och krängde två negerbollar med te då stolen framför är tom, men Madde var faktiskt med! Lovar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0