17 december - HAHAHA fula Figge

2012-12-17 @ 19:20:55
1. I'm drunk, I suppose
Sover med tungan ute. Så jävla ful, hahaha ser ut som en liten råtta/hyena?
 
Bästa snubbi köpte förövrigt med sig hem philadelphia med Marabou, WAAH jag stod liksom i affären i förrgår och ringde honom och frågade om jag skulle köpa det. Men eftersom vi ska dra ner på sånt så övertalade han mig att låta den ligga kvar i kylen i affären. Idag när han kom hem så hade han köpt den ändå. Då blev jag glad, haha!
 
Nåt som däremot inte var lika roligt var clementinerna jag köpte idag. Konsumerar clementiner som en idiot så plockade på mig värsta påsen i affären, och nu när jag tog en så var det fullt av kärnor i varenda klyfta. Så jävla o-värt. Tänk om alla är likadana? Morr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0