18 december - möte på AF

2012-12-18 @ 08:57:00
1. I'm drunk, I suppose
Annat tillfälle på AF
 
 
Träffar Madde igen på det underbara stället Arbetsförmedlingen idag! Och trots att jag har fått jobb så måste jag ändå gå på detta mötet ifall min anställning (mot förmodan, peppar peppar ta i trä) inte skulle bli långvarig så att jag vet att jag kan komma tillbaka till det programmet jag är inskriven i just nu.
 
Efteråt ska jag gå en sväng på ÖoB för jag såg att de gjorde reklam för rekordbillig After Eight-choklad där för endast 20 kr denna veckan. HUR SJUKT?! Så som det sockermonster jag är, så måste jag därför dit och investera. Lär bli stora summor pengar på After Eight, för det enda som är godare än choklad är fan choklad + mint. Vet även att de har billig tvål där, och såg någonstans att denna billiga tvål nu finns med polkagrisdoft! HAHAHA. Jag och mint.
Sen drar jag till Sofie och färgar hennes hår.
 
 
Spektakulärt mhmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0