2 december - "..det var hundra mexikanare, jag och ryssen"

2012-12-02 @ 21:54:51
1. I'm drunk, I suppose
Tonfiskbaguette på 4Kök - jag hade ju redan huggit in på den så det är därför den ser lite massakerad ut
 
 
Hej! Härlig vinterdag som sjutton, snöat som tusan hela dagen så nu är det verkligen vinter på riktigt. Hela stan kryllade av folk då det var julskyltning, men vi lyckades hitta oss ett bord på 4Kök och Frida bjöd mig på en macka och så satt vi där och snackade och skrattade. Sen gick vi en sväng på stan, och jag lyckades halka på en isfläck precis utanför TGR i slowmotion och landade på gatan. Började skratta som fan, så typiskt just idag när det rörde sig skitmycket folk ute i stan hahaha... Aja, sånt som händer! Hoppas ni skrattade gott åt mig, ni som såg! Sen gick vi hem till Frida och chillade lite innan jag åkte hemåt.
 
Har nyss kollat klart på gårdagens avsnitt av "Så mycket bättre", och jag kan ju inte låta bli att vara avundsjuk på Maja Ivarsson från The Sounds. Hon lever typ min dröm, plus att hon har världens häftigaste stil, är råsnygg och har en sån skönt kaxig och nonchalant attityd samtidigt som hon är väldigt ödmjuk. Jag vill också vara med i ett band. Nu helst. Jag kan absolut inte sjunga, men det finns så många i branschen som inte kan det och ändå blivit sjukt kända - hör av er haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0