2 december - passion of lovers

2012-12-02 @ 01:04:54
1. I'm drunk, I suppose

Vi är ett du och jag, du och jag mot världen
Det finns ingen annan du har den vackraste själen
Och jag mumlar förlåt älskling jag vet jag är så dum ibland
Min kropp upphävs flyter samman glider ur ditt grepp som sand

Jag älskar när du håller hårt i mig för då känns allt bra
Har så svårt att medge men jag vet att det är som du sa
Hatar att du har rätt men du låter det passera
Älskar dig passionerat orkar inte bråka mera

Se på mig säger du och lyfter min haka
Kyss säger du jag sluter fred och vill smaka
Du flinar putar med läppen ser ut som en strut
Jag ler blygt ser upp och skäms för jag vet att jag gråter så fult


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0