24 december - IKEA i lördags

2012-12-24 @ 11:59:31
1. I'm drunk, I suppose
Fråga mig inte varför man väljer att köpa nya köksstolar tre dagar innan julafton mitt i all julstress, när man dessutom måste åka buss hem med skiten. Det ville mor och styvfar ialla fall. Jag hjälpte till (läs: gick runt som en zombie för hade jobbat hela dagen och ville mest hem och dö i soffan).
 
Mor: "Vi drar kassarna på vagnen upp till busshållplatsen så får de hämta den sen."
Sen upptäckte vi att fler tänkt som oss. Då tog jag en bild. Älskar förövrigt den nyfikna ungen till höger.
 
Resultat. Bordet är några år gammalt och ville ha nya stolar som matchade bättre. (ja det var bordets önskan) Och det blev väl bra? Ser ut att vara samma. Det är det ej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0