30 december - nyårsafton imorn

2012-12-30 @ 11:41:39
1. I'm drunk, I suppose
Söndag och äntligen har jag en heldag hemma! Har varit ute och flängt varje dag sen juldagen, kommit hem sent och inte fått något ordentligt gjort alls känns det som. Träffat folk, lunchat och fightats på mellandagsrean. Därav lite frånvaro här på bloggen!
 
Är lite besviken på rean i år men hittade ändå lite kläder och annat småplock, vilket känns lite extra kul nu när man börjar på nya jobbet. Inatt var det dessutom bara jag och katterna hemma då mannen var barnvakt åt sina brorsöner igår. Och eftersom vi ska fira nyår där i år, så stannar C där inatt med. Så åker jag dit imorgon för jag vill inte lämna katterna ensamma så länge. Sa till C att jag inte ville stressa upp dem igen och ta med dem heller när jag hade med dem till mamma över jul - Zhantos blev märkbart påverkad av det då han först var magsjuk dagen innan julafton och var hängig, och sen slutade han äta dagen innan vi skulle hem. Blev faktiskt jätteorolig för hans skull, men han började äta sen igen efter ett dygn hemma så vi slapp veterinären denna gången.
 
Så idag ska jag ta det lugnt till att börja med - chilla vid datorn och kolla på någon serie innan jag börjar nyårsstäda. Även att man inte ska vara hemma så hatar jag att komma hem till en rörig lägenhet som man bara lämnat i all hast. Var nere i tvättstugan och bokade en tvättid till senare ikväll också, vi har fått nytt bokningssystem som kommer igång 1 januari men vi har inte hämtat ut "taggen" till den nya tavlan än så därför måste jag passa på att tvätta nu idag. ORKAR INTEEEE, haha.
 
Ikväll ska jag mysa med tacos till Avatar som går på tv'n iallafall. Räkna inte med nån uppdatering de närmaste dagarna heller då jag har en del att pyssla med och jag vill förbereda mig inför jobbet på måndag. Återkommer när jag har tid helt enkelt! Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0