4 december - hej vinterland

2012-12-04 @ 21:36:13
1. I'm drunk, I suppose

 
Två dagar sedan, VS ikväll.
 
Är knappt lycklig över snön eller?! Förlåt men jag älskar snö när det kommer mycket, ligger kvar länge och snöar ofta. Skulle älskat att bo i Norrland! Tyvärr är ju nackdelen att kollektivtrafiken blir helt kaotisk med inställda tåg och försenade bussar, men man blir ju van.
 
Igår åkte vi till Christopher's bror med familj, hade lite chillkväll framför tv'n och idag har vi rivit en vägg. Eller aa, fejk-tegel och gipsplatta. Och det var mannen som rev. Mina talanger kom till användning mot slutet då det var städdags, hahaha. Men det var skoj! Tycker om att lära mig manliga saker, jag vet inte varför men det är väl den där känslan av att man är kvinna och därför inte kan alla såna där praktiska saker som män oftast gör, såsom att byta proppar, koppla in diverse elektronikprylar, allt kring datorer, tv-apparater, rör och ledningar.... ska lära mig och bli manligaste kvinnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0