5 december - jobbintervju & mys med Madde

2012-12-05 @ 20:10:08
1. I'm drunk, I suppose
 
Drog till Larmtorget idag strax efter tolv för att presentera mig för Eniro som stod och rekryterade nya anställda i ett tält. Man kan ju alltid hoppas, men min spontana magkänsla säger att det inte gick bra. Har gjort bättre intervjuer i mitt liv och inte fått jobbet då, så that's why.
 
Efteråt stack jag till Baronen ialla fall och mötte upp Madde, saknad tjej dedär! Vi hann både med lite lätt fönstershopping, lunch/fika och en frisöbokning innan jag åkte hem till Blomstermåla, mannen och vår lilla bunker i det helt galna julvädret. Bara jag som hoppas att det blir lika kaos som i Stockholm, haha..?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0