6 december - fryser!

2012-12-06 @ 19:17:05
1. I'm drunk, I suppose
Skulle följa med mami idag när hon skulle på möte, men människan dök aldrig upp så vi gick på stan istället. Åkte ut till Hansa och Ikea och gick runt och julmyste bland julgranskulor, krukor och doftljus. Till er som undrar vartifrån jag fått min kärlek till juldekorationer, så är det alltså mammas fel. Vi är precis likadana på den punkten.
 
Just det ja, hör och häpna - när jag satt på tåget till Kalmar så ringde mobilen, och fick ju nästan en chock när jag svarade... Det var de från Eniro som jag var på intervju hos igår! Och de vill träffa mig igen! Blev sinnessjukt lycklig, och chockad som sagt eftersom det verkligen inte kändes som jag skulle gå vidare. Men tydligen! Så på tisdag ska jag på en ny intervju eller vad man ska säga, haha jag vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt men det blir spännande.
 
 
Sitter nu här hemma och fryser som sjutton, har liksom mössa och tjocktröja på mig inomhus haha... Ska snart gå och ta en dusch, FÖR MAMMA KÖPTE DEODORANT ÅT MIG IDAG HAHAHA. Beklagade mig över att min deo är slut och jag fått gå runt i typ tre dagar och varva duschande, med att dränka mig i deospray som INTE är samma sak! Spelar ingen roll om man bara går uppför trappan eller springer till tåget, minsta lilla aning av fukt så har deosprayen gjort sitt liksom, och man lämnas åt sitt öde. Har dessa dagar upptäckt dofter från mig själv jag inte ens trodde var möjligt att man kunde utsöndra. Mamma ba "Nejmen GUD, så kan vi ju inte ha det! Så ska du ju på intervju på tisdag också, NÄE DU - det måste du ju ha!". Så löste sig problemet hahahaha! Aldrig varit så tacksam över en deodorant i hela mitt liv. Känner mig som en luffare, traumatiska dagar så att säga haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0