6 december - möter upp mami i Kalmar

2012-12-06 @ 10:50:00
1. I'm drunk, I suppose
 
När jag tänker på att kramas med min mamma och borra in huvudet i hennes axel som doftar duschcreme, parfym och hårspray så blir jag helt tårögd för jag älskar henne så mycket. <3
 

En av de bästa sakerna jag vet är att träffa min mamma. Att bara vara hon och jag, att få prata med henne om allt, att gå på stan tillsammans, att gosa ner oss under en filt i soffan hemma framför tv'n, att sova över och vakna på morgonen i mitt flickrum. Saknar verkligen allt det där när man inte bor hemma längre, man uppskattar saker på ett annat sätt. Kan inte ens tänka mig att det kommer komma en dag då hon inte finns mer. Hur ska jag någonsin kunna klara mig utan min mamma...? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0