6 december - önskelistan del 2

2012-12-06 @ 23:40:20
1. I'm drunk, I suppose
 
Tröjan hittar ni HÄR
Leggingsen hittar ni HÄR
Ryggsäcken hittar ni HÄR
Västen hittar ni HÄR
Skorna hittar ni HÄR
 
 

Detta mina vänner, är en rysligt snygg outfit. Önskar dock att det inte var så jävla modernt med nitar, svart, djurmönster, spets och skinn, haha tycker ju om att känna mig lite speciell! Men å andra sidan så hade det troligen varit svårt att få tag i de kläderna jag velat ha. Tråkigt som fan numera när man går ut och varenda brud ser likadan ut, men what to do liksom. Ödets ironi i att man kommer verka fett o-trendig sen när allt detta med nitar och skit blivit omodernt.
 
Minns när jag skuttade runt i min svarta tyll-kjol och knästrumpor varje dag i tonåren, kände mig naken utan nitbälte och tuperade håret som en idiot när det var partydags. Kände mig alltid som den där knäppa människan på bussen som folk iakttar i smyg för man hade konstiga kläder, HAHA med all rätt i och för sig men jag kan sakna det där lite bland, att få vara lite annorlunda.
 
 
Hur som helst, köp detta åt mig och jag blir en glad frukt som inte finns.

Kommentarer
Postat av: maria carlsson, från fu och LP08 :)

riktigt snyggt!!:)

2012-12-07 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0