7 december - produktiv dag

2012-12-07 @ 19:22:56
1. I'm drunk, I suppose
 
Idag har jag städat hela dagen! Såhär ser jag ut då. Inga konstigheter eller? Städningen inträffade också tack vare mina kattjävlar, som helt plötsligt bestämde sig för att kötta sönder en boll gjord av skumgummi. Den låg sedan i miljoners miljoner små partiklar över hela vår lurviga matta på morgonen när vi vaknade. Såg ut som att nån hade kört över bollen med gräsklippare. Fick sitta och plocka bort vartenda litet ludd by hand innan jag kunde dammsuga mattan. Kanske var lika bra i och för sig - känner jag mig själv rätt så hade det nog tagit ytterligare några dagar innan jag orkat dra fram dammsugaren om inte detta hade hänt, så nåt gott förde det väl med sig.
 
På tal om nåt helt annat så har jag ont i vänstra handleden - har faktiskt inte den blekaste aning om varför. Försöker minnas vilken hand jag tog emot mig med när jag vurpade på stan förra helgen om det kanske kan vara det, vet nämligen att jag fick lite ont precis efteråt i handleden. Men det var ju nästan en vecka sen och jag började ju inte känna nåt förrän igår, så känns tveksamt om det verkligen kan vara det ändå. Och tror dessutom att det var den andra handen jag tog emot mig med.... Det syns ju inget utanpå. Har säkert sovit på den, brukar sova konstigt på mina armar så att de kan ömma flera dagar efteråt. Hehe. Speciellt nu när man trängs med två katter, som envisas med att ligga på samma kudde och på bröstet på mig. Inte konstigt att man får ledproblem när man får sova i förvriden fosterställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0