8 december - Zhantos i snön

2012-12-08 @ 15:49:00
5. Bilder
 

Tog äntligen med mig Zhantos
ut idag och fotograferade lite. Tyvärr kom jag på det lite för sent på dagen, det börjar ju skymma redan runt kl 15:00 såhär på vintern så bilderna blev inte snygga. Kattstackaren har ju inte varit ute så mycket heller, så han var ju rädd för minsta ljud och kunde absolut inte vara still - vilket resulterade i oskarpa bilder. Behöver verkligen ett nytt objektiv, men det är också sånt som får skjutas upp till bättre tider.
 
Tror jag ska göra ett nytt försök imorgon igen, gå ut redan på förmiddagen då kanske och även klä på mig mer! Herregud vad kallt det är ute ändå, trots att jag munderade mig med raggsockor och vantar så var ju både tår och fingrar stelfrusna bara efter en kvart. Gör nytt försök imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0