9 december - storplaneraren

2012-12-09 @ 20:41:37
1. I'm drunk, I suppose

HAHA skratta inte nu men jag älskar ju mat. Självklart har jag redan planerat in allt som jag ska baka och införskaffa inför julen. Lussekatterna blir av redan på onsdag då jag tycker det är obligatoriskt med en go' lussemjau till luciamorgonen på tv'n liksom.
 
Helt sjukt hur julpepp jag är detta året?! Har aldrig varit sånhär förr, hahaha! Nej men det är ju trots allt andra advent och imorgon är det bara två veckor till julafton, det går ju sinnessjukt snabbt så gäller att vara tidig med planeringen! Ska åka till mamma några dagar innan julafton och verkligen få in den totala stämningen, och baka baka baka! WOHOO JULAFTON JAG VÄNTAR PÅ DIG *vevar med armarna som en iddi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0