december - Zhantos i snön II

2012-12-09 @ 15:42:00
5. Bilder
 
 
 
Tycker det här med att fotografera i snö är rätt svårt egentligen, tur då man får lite övning nu när snön verkar ligga kvar ganska länge detta året!
 
Gick bättre idag. Skulle ju däremot behöva en extern blixt för att jag ska känna mig helt nöjd. Dessutom försvann katten helt plötsligt, och ja alltså fråga inte mig vad som hände för jag fattade ingenting. Ena stunden satt han i busken och tryckte i evigheter, tänkte "jag går en bit så kommer han kanske efter". Gick till en annan buske i max 2 minuter och tog några bilder, kommer tillbaka - katt borta. Började tänka på mystiska decembermysterium likt de klassiska julkalendrarna där saker och djur plötsligt försvinner, kunde verkligen inte hitta katten. Gick runt hela området och ropade och letade som en idiot. Sen kom mannen ut och hjälpte till, tog kanske 5 minuter och sen satt katten plötsligt i samma buske där han försvann. Jävla bromance-bundisar de har blivit alltså.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0