1 februari - jag fyller 20 år idag!

2012-02-02 @ 01:26:38
1. I'm drunk, I suppose
Stort grattis till mig! Idag har jag firat med mannen och lite släkt, ätit tårta och bara chillat. Bra dag med fina presenter och trevligt sällskap. Och sen slog det mig att om BARA TIO ÅR så är jag fan 30. Hur i hela friden gick detta till?! Gud. Åldersnoja typ, haha!

Avslutar min kväll med kladdkaka framför tv'n med mannen. Inväntar nu Efterlyst som vi missade ikväll, haha det börjar kl 02:00 och SEN ska jag fanimej sova!

(ps, mens är sämsta födelsedagspresenten ever, ds.)


Tänkte ju ta gulliga bilder med mannen när vi ändå stod och gosade framför spegeln men då började mannen fjompa haha. Hann bara ta en bild innan mamma ringde & sen skulle älski gå hem till sin bror en sväng, så blev ju bara denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0