11 februari - trudelZ

2012-02-11 @ 15:25:33
1. I'm drunk, I suppose
I'm back! Blir ju lite dåligt med bloggande när jag är iväg och sover borta, och bloggappen är ju typ råttbajs för att man inte kan ladda upp bilder i inläggen. Men aja, jag har inte gjort så mycket - i torsdags så fikade jag med Johanna i X antal timmar, snackade massa och sprang runt på Coop och Maxi haha! Och igår så träffade jag Sofie och färgade hennes hår, och sen åkte jag hem till Blomstermåla igen. Skönt att komma hemifrån lite ibland men lika skönt att komma hem! Hör ju hemma hos min fina man liksom ♥



Ikväll blir det ialla fall myskväll på högsta nivån, är ju Melodifestivalen så ska tvinga mannen att kolla på det med mig denna veckan också haha! Så blir väl säkert nån god mat och nåt mumsigt sen till kvällen. Ska bara släpa med mig latmasken till affären.. Kanske bakar något om jag orkar, vi får se helt enkelt höhö.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag lyckades ladda upp en bild via mobilen! Jag vet inte hur du går in på blogg.se, men jag går in på själva internet och hemsidan. Sen blir det att man kan välja deras mobilversion, då gick det D; Haha, helt kasst jag förklarar :(

2012-02-11 @ 15:36:39
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0