14 februari - alla hjärtans dag!

2012-02-14 @ 22:54:58
1. I'm drunk, I suppose
Tjingeling mina hjärtan!

Igår
- Åkte in till stan
- Köpte en röd/svart-randig tröja av Stina för endast 30 kr, så fin och så bra pris! ASUUM
- Gick till stan och väntade på att Linda skulle höra av sig
- Fördrev min tid med att köpa jeans på Gina och nya smycken på Glitter för mina presentkort jag fick i födelsedagspresent
- Träffade mannen lite innan han skulle iväg och fika med en polare
- Linda ringde och sa att hon inte kunde ses
- Gick till Dynamite och pekade ut en navelpiercing som mannen betalade - sen födelsedagspresent hihi!
- Åkte hem och gjorde asgod mat, currykyckling med ris.



Idag
- Vaknade utav mannen som hade gjort frukost på sängen till mig, supermys!
- Plockade iordning och diskade
- Gick till affären
- Gjorde asgod mat, fläskkotletter med örtpotatis och bearnaisesås
- Gjorde cupcakes som failade redan från början (köpte sämsta muffinsformarna som gjorde att hälften av muffinssmeten rann ut i plåten, glasyren var för lös, och sen var de äckliga till på köpet).


Mer om allt lite senare!

Kommentarer
Postat av: Stina

kul att du tyckte om tröjan! :DD

2012-02-16 @ 18:25:54
URL: http://stinameelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0