14 februari - new in!

2012-02-14 @ 23:33:56
1. I'm drunk, I suppose


Jeans från Gina Tricot
Fick ju som sagt presentkort på Gina i födelsedagspresent, och när jag ändå var på stan igår så tog jag mig en sväng inne i butiken för att se om jag hittade nåt. Ganska hopplös tid just nu egentligen för att köpa nya grejer, då det fortfarande är vinter men snart vår liksom, så man vet ju inte riktigt vad man ska satsa på?! Kändes ovärt att lägga mina 400 kr på typ stickade tröjor eller sånt. Dock är jeans något jag verkligen behöver, och blev ju ganska så glad när jag hittade dessa som bara skrek "Amanda-style"! Dessutom är det stretch vilket jag avgudar - har ju så svårt att hitta jeans annars då de antingen är för smala i midjan men sitter perfekt runt benen och rumpan, eller tvärtom... Så tyckte det var värt att slå till!



Armband och örhängen + earcuff från Glitter
Fick även reda på att de tydligen har "tag tre, betala för två"-kampanj på alla earcuffs (antagligen är jag efter då jag inte ens varit inne i den affären på flera år typ, men tips till er som inte visste ialla fall!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0