15 februari - typiskt!

2012-02-15 @ 22:42:18
1. I'm drunk, I suppose
Var lite planerat att jag skulle ut ikväll egentligen, men fick reda på igår att det inte blev så typ... Sen har jag inte tänkt på det mer förrän NU, asså why?! Haha, åh jag orkar inte. Bra att komma på det efter tio på kvällen, när man dessutom inte har de bästa förbindelserna in till stan härifrån vid denna tiden. Ahwell, kommer ju fler gånger! Hade bara varit lite kul att fixa upp sig och träffa vänner osv, men å andra sidan så brukar man ju oftast hamna på KM och där är det ju alltid så brutalt mycket folk på onsdagar vilket jag inte är så jätteförtjust i (ni vet, trångt och varmt...) så det kanske är roligare om man tar det en helg någon dag.



Idag har vi alla fall varit ute på lite äventyr! Råkade hitta en annons på Facebook-loppisen för Kalmar/Öland, på en kontorsstol för endast 100 kr här i Blomstermåla. Och mannen som behöver en nappade ju direkt, så vi tog en promenad hem till dem och köpte stolen och bar sedan hem den. Så var äventyret slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0