17 februari - buhu!

2012-02-17 @ 12:23:08
1. I'm drunk, I suppose
Var inne på Members.com och SPAMMADE SÖNDER minutrarna innan kl 12:00, när erbjudandet väl dyker upp... Bara de fula färgerna kvar som de haft på Nelly i månader?! Gaaaaaah. Så där sket det sig. Fast kanske bara var bra ändå - de har ju rätt ofta nedsatta priser på Nelly Shoes på Members där alla skorna kostar typ 99 kr / paret, så är väl mer värt att vänta tills dess kanske. Även att jag älskar Jeffrey Campbell så skulle jag aldrig köpa ett par såna i en färg som var skitful, bara för att... Vet ju att vissa gör sånt, herregud why?

Jahapp, så nu har jag varit uppe i två timmar nästan till ingen mening! Hahahaha, långsovarN for real. Nää men jag behöver faktiskt vända tillbaka mitt dygn lite, går liksom inte att sitta uppe så sent i längden. Ska nog försvinna ner i tvättstugan och boka en tid nu, sen diska och släppa ut katten. Ha en bra dag, kåmpizar!

Kyss till min älskling som faktiskt varit inne här på bloggen (jag vet, wow!) och till och med kommenterat jättegulligt, hihi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0