17 februari - glömt att nämna...

2012-02-17 @ 00:57:01
1. I'm drunk, I suppose
Har äntligen fått tillbaka mina pengar för skorna jag beställde från Vivistyle.com för över en och en halv månad sen (mer om det kan ni läsa HÄR). Fick ju "bara" påminna dem om det en gång, men det har man ju blivit van vid... -.-

Mejlet jag fick:



Svaret jag skickade tillbaka:




Alltså seriöst... Vad tror de? Här har jag verkligen fått kämpa rent ut sagt för min rätt i överdrivet lång tid för att ens få ett par nya skor, och när jag väl blir lovad att få pengarna tillbaka så blir ÄVEN DET försenat, asså åh jag orkar inte. Riktigt jävla oeriöst företag. Skulle fått mina pengar i början av förra veckan egentligen, och när man till och med får mejla och påminna dem.. Herregud. Glad att jag ens fick tillbaka mina pengar! Ska gå med skorna till skomakaren nån dag och se om jag kan få dem lagade ialla fall, hoppas nu att ingen annan som läst detta hamnar i deras fälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0