2 februari - dan innan maskeraddan

2012-02-02 @ 23:26:51
1. I'm drunk, I suppose
Var en sväng idag på stan med min fina kusin! Mötte henne på Kagg lagom tills hon slutade, skönt att hon går kvar ett år till för sen har man ju ingen anledning till att springa på gymnasieskolorna mer och uppleva gamla minnen haha! Sen traskade vi till stan ialla fall i TOTALT SNÖKAOS, asså vi såg fan ut som snögubbar... Jävla ryssväder.

Köpte ialla fall nytt smink för lite av mina födelsedagspengar - hatar när ALLT tar slut samtidigt, så det kom ju lägligt med lite extra pengar nu faktiskt. Vi tog även en svängom runt Partaj, och landade slutligen på Kullzénska för lite varm dricka och fika. Satt väldigt fint måste jag säga! Skulle egentligen åkt runt mamma också och sen tagit det sista tåget hem, men eftersom det kom så mycket snö nu ikväll så var jag rädd att tåget skulle bli inställt och att det skulle bli förseningar osv, så jag struntade i det och åkte tidigare hem. Kändes säkrast!


Imorgon har jag ett fullspäckat och halvstressigt schema:

- Ta mig till Kalmar i snön med all packning inför kvällen
- Köpa änglavingar på Partaj
- Köpa primer (glömde idag)
- Göra debut på Systembolaget (herregud, kan knappt tro det)
- Köpa hårfärg
- Ta mig till Linda
- Hjälpa till att städa
- Färga håret
- Äta
- Fixa
- Festa. För vid åtta kommer folket.

Så nu vet ni! Vi hörs imon kitties :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0