20 februari - 18-årskalas!

2012-02-21 @ 00:40:23
1. I'm drunk, I suppose
(Skulle egentligen postat detta inlägget för flera timmar sen, men internet var emot mig så jag gick och bakade cupcakes istället. Recept kommer upp efter detta!)

Igår fyllde min fina kusin Hanna 18 år
, GRATTIS IGEN! Av mig fick hon piggelingrönt nagellack från FACE som hon önskat sig, dock var jag osäker på om det var rätt nyans då det fanns typ 4 olika gröna nagellack där, haha! Men hon fick kvittot ialla fall så hon kunde gå och se efter och i så fall byta. Sen bestämdes det även att jag ska följa med henne och hennes kompis till KM på onsdag och ta hennes krog-oskuld, hahahah ååh det ska bli så roligt!


Mina tåg gick så cp i söndags, så jag kom inte förrän kl 17:00 (sist av alla höhö).
Tog en söt bild på Hannis när hon skulle öppna dörren, hihi!



GODASTE MATEN!!! Ohmygod. Bakad potatis med persiljesmör, vitlökssås med persilja och grejer i, kyckling & köttbitar, sås med honung och annat i, aaaasgooo sallad.


Vilde Willhelm! Min käre gudfar som skämtar så löjligt tråkigt, men är en riktigt rolig prick. Älskar att driva med mig om allt, jag driver tillbaka minst lika friskt!


Sen tog Wille min kamera, jag posade mitt snyggaste såklart! "Ser ut som vanligt!" sa Wille.


Sen tog han en fin bild på födelsedagsbarnet också som tuggar på en kaka!


Sen kom Hanna på att hon hade en skoluppgift att göra klart innan midnatt, så då satte vi oss och försökte lösa det! Jag suger ju som pluggrådgivare då jag tycks ha tappat bort den tänkande delen av hjärnan! Men sen var det ju en enormt svår uppgift med, förstår ej hur hon orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0