21 februari - want

2012-02-21 @ 02:36:59
1. I'm drunk, I suppose

Bild lånad från den här brutalt snygga tjejens blogg! Läs HÄR


Alltså kolla in läppstiftet? Så snyggt! Hade ju inte tackat nej! Nyansen heter "Black orchid" och du hittar det på Make Up Store för 170 kronjävlar. Måste ta en sväng i stan och kolla hur det ser ut på, blir det likadant som på bilden kommer jag avlida långsamt och behöva skaffa fram pengar. Därför hoppas jag att det är mycket mörkare och mer åt det svarta hållet så jag inte gillar det!

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: nej verkligen.. uuuh. jag trycker verkligen på till hyresvärden men alla myndigheter som lägger sig i (som drar ut på det) vet jag inte vad man kan göra åt. min hyresvärd sa att "det är svårt, hyresgäster är ju så himla skyddade" och det var ju annat än jag trodde. tre prickar sen ut trodde jag.

2012-02-21 @ 08:34:08
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0