24 februari - heei kitties!

2012-02-24 @ 15:29:32
1. I'm drunk, I suppose

Tänkte mest bara svänga förbi en sväng (haha?) och dra en uppdatering om vad som händer just nu!

- Det mobila bredbandet som mannen sitter på har slutat funka, men beräknas vara igång igen antingen idag eller typ nästa vecka. Som den snälla flickvän har jag lånat ut min tele till mannen under tiden så han ändå kan få sin dagliga dos av onlinedatorspel och därmed slipper jag att se honom sur och rastlös! Winwin? Indeed! Därav lite sämre bloggande.

- Big Brother kan vara det roligaste jag vet. Hade det inte varit så dyrt hade det nästan varit värt att skaffa live.

- Idag väntar en tur på stan (älskar att gå på stan själv, så skönt att slippa anpassa sig efter nån annan), ska byta ett elektriskt spets-nattlinne jag köpte förra veckan mot underkläder istället. Ja och asså det var elektriskt på så sätt att det klistrade sig mot kroppen och fick håret att flyga åt alla håll. Ej elektroniskt menat.

- Ikväll ska jag ut med min finkusinen Hanna på hennes jungfrufärd på krogen. Det ser jag fram emot med glädje, mina snygga skor är dessutom omklackade och då kan det ju inte bli annat än bra?


Ha en trevlig fredag, folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0