28 februari - usla, usla jag!

2012-02-28 @ 03:55:55
1. I'm drunk, I suppose
JAG ÄR EN DUM, DUM BLOGGERSKA!
Men jag skyller på tidsbrist. Och att jag haft lite annat för mig. Detta har hänt:


FREDAGS
Var på krogen med min kusin Hanna och drog en bärz som var jävligt god (älskar att dricka öl när man är riktigt sugen). Fick sen en halv öl av en snubbe, frågade ju först om det var rohypnol i den såklart och det var det inte heller då han själv drack ur den för att bevisa. Jag överlevde också.
Träffade både nya människor och bekanta, drog med Hanna på en jungfrufärd både till KM, Bistro och Rocken innan vi tog Nybro-bussen hem till farmor för att sova där.




LÖRDAG
Sov hos farmor och mello-mysade med chips och Trocadero. Det blir ingen sammanfattning av mellon denna veckan för det känns lite förbi nu och ingen bryr sig ändå!


SÖNDAG
Åkte hem till mannen, åt kåv mä brö' och kollade på Wallander och Big Brother.


MÅNDAG (idag)
Träffade upp bästa Sofie i stan för lite pommestallrik och fint girltalk. Köpte snygga brillor på Glitter (VISAR IMON!!!!11) och godis + Pommac och åkte hem till Smedby. Ville ju ha Troca eller Champis, men det fanns fan inte så fick bli pommac istället "för det smakar ju typ likadant" tänkte jag, men nja - riktigt samma sak äre ju inte ändå...
Kollade på massa gamla bilder och videos från högstadiet, ringde dit Mariam även Frida på ett hörn. Sistnämnda stack strax innan tio, medan vi andra stannade kvar och kollade på Big Brother innan vi också stack hem.




Den enda bilden jag har på denna datorn från min högstadietid - jag & Frida i sjuan/åttan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0