29 februari - skottårsdagen

2012-02-29 @ 23:28:56
1. I'm drunk, I suppose
Idag har jag varit så jävla slö hela dagen. Men blir väl så om man dygnar, hehehehe....

AHWELL. Kastade mig iväg till stan tillsammans med mannen som skulle köpa byxor, hatar verkligen att köpa kläder med den människan för det tar så lååång tid för honom att bestämma sig haha! Sen har jag varit hos pappa hela kvällen och ska även sova här.

Fick även reda på ikväll att min underbara kissemiss Felix är försvunnen sen en vecka tillbaka.. Mamma hade dessutom sett grannen köra på något på deras uppfart som liknade Felix, men det var svårt och se och han har varit borta sen dess så är ju så jävla orolig att han blivit skadad. Fina fina Fille-killen, kom hem :( <3


Kom hem, Fille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0