5 februari - resumé från maskeraden i fredags!

2012-02-05 @ 14:45:42
1. I'm drunk, I suppose


Jag, Anna och Linn i fredags

Måste bara börja med att ge ett STORT TACK till alla som kom, och även till Linda som öppnade sitt hem för oss! Hade verkligen hur kul som helst, fick världens finaste presenter och ja.. Hur kul som helst!

Dock blir jag ledsen på människor som försöker ta andras dricka... Visst att det är lätt att ta fel om man är full och så, men man tycker ju ändå att man borde kunna se skillnad vissa gånger. Jag hade ställt en halv flaska Explorer i kylskåpsdörren som stod där hela kvällen fram tills de sista timmarna då den mystiskt bara hade försvunnit. Borta. Och det var bara jag som hade en sån dessutom, så alltså är det ju någon som med mening tagit den. Och eftersom alla vi bjudit in var vänner till mig och Linda, så blir man ju så jävla besviken på sånt! Dock hjälptes vi åt att leta och till slut hittade vi den gömd på toaletten och nästintill orört innehåll så då var det ju lugnt när jag hittade den, men ändå... Blir så jäkla besviken. Det var ju ganska så uppenbart sen också om vem/vilka som var inblandade i det där. Får helt enkelt sätta lappar på flaskorna hädanefter.




Kommentarer
Postat av: Julia

Vad var du utklädd till?

2012-02-06 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0