6 februari - drömmande

2012-02-06 @ 00:59:38
1. I'm drunk, I suppose
Suttit i Skype i lite mer än en timme med fina Frida och bara pratat om allt möjligt, mest om hur hon har det där borta i landet där haschångorna ligger som en slöja över stan under helgen och annat kul, haha.

- Har du bestämt dig än om du ska komma hem efter du har varit i Mexico i mars, eller om du väntar?
- Asså... Näe. Eller .. äe men det är typ.. Asså ÅH jag vet inte. Man kan väl säga att det hänger på killarna här.
- HAHAHA, det hänger alltså på männen??

Sen fick jag höra den gulligaste lilla historian på länge och jag håller tummarna så brutalt för att det går vägen, haha! Kanske till och med slänger iväg en liten bön till herren Gud innan jag går och lägger mig inatt, religös som jag FAKTISKT är, det trodde ni inte om mig va..?


Känner förövrigt ett behov av att komma ut och träffa folk lite oftare. Har insett att många av de som var på maskeraden i fredags, är människor jag inte träffat sen nyår och det är ju skandal! Måste försöka träffa folk mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0