6 februari - ett helt inlägg tillägnat min nya favvotröja

2012-02-06 @ 01:13:31
1. I'm drunk, I suppose



Jag på stan i fredags efter min debut på Systemet (iförd goströjan såklart!)


Tröjan ni ser är mitt nya älsklingsplagg. Visst är den fin? 399 :- på Gina.


ELLEEEEEER.......???


NÄPP. För den är hemmastickad! Min farmors verk faktiskt, och den gjorde hon på 80-talet åt min PAPPA, asså fattar ni hur gammal den är egentligen?! Hahaha. Ändå så fräsch. Känns nästan otroligt. Men visst fan är den snygg? Den ser ju köpt ut liksom.

Det sjuka är att den låg i en hög nere bland andra kläder i farmors källare som hon skulle skänka. Tur att jag kom där och ryckte in, höhö. Kommer bo i den nu hela vintern! ♥





Sött att det finns flera bilder i gamla fotoalbum där pappa har denna tröjan på sig, och då var jag inte ens född... Älskar ARVEGODS eller vad man nu ska kalla det, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0