7 februari - gardinbytardagen

2012-02-07 @ 23:02:14
1. I'm drunk, I suppose
Låg i sängen till klockan två idag och kollade på nån fjompig actionfilm om leksaker som fick liv tillsammans med mannen, innan han plötsligt flög upp som en liten svala och ba "ÅÅHH det är så fint väder, då vill jag STÄDA!". Han tog intiativet till att hänga upp de nya gardinerna som vi fick av pappa, men då upptäckte vi att de svävade nästan 2 dm från golvet, vilket jag tyckte var hemskt så tvingade honom att byta till de gamla. Upptäckte att de också var korta, har försökt intala mig själv om att de varit så hela tiden och att det bara är en vanesak från de andra som var långa, men det KAN också vara så att jag råkat krympa dem lite när jag tvättade. Hoppsan. Aja, det ser ju inte lika dumt ut som med de andra ialla fall!!

Sen blev jag på lite dåligt humör av okänd anledning (hatar när det blir så) och la lite syrliga kommentarer här och var till mannen, skönt dock att han var för munter idag för att tjura tillbaka utan istället så började han tönta med mig tills jag blev på bättre humör. Bra taktik där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0