8 februari - enstöringen ska äntligen ta sig ut ur bunkern

2012-02-09 @ 00:02:45
1. I'm drunk, I suppose

Hej kära små barn! Har inte träffat någon annan än mannen nu sen i lördags. Visst har vi det mysigt i vår lilla bunker, men jag vill ju ut och träffa kåmpizar också! Därför har jag bokat in en dejt med Juhääna, aka Karate-Leif imorgon. Ska bli kulT ! Har redan börjat planera vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut, ooh God I need a life HAHA. Ska även sova hos lilla farmor över natten, och på fredag ska jag träffa Sofie och färga hennes hår bl.a. Är det nån som vill ses är det bara att höra av sig, lika bra att ta allt på samma gång när man ändå är ute och rör sig höhö!



Digga mitt spretiga hår :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0