14 juli - lite marknad och fika

2012-07-14 @ 16:31:49
1. I'm drunk, I suppose

Lillebror idag på fiket/mitt jobb, älskar att vara med på bild haha...

Idag vaknade jag och kände att jag var tvungen att göra nåt med min dag, eftersom det är fest ikväll och jag i annat fall bara skulle sitta hemma och vara förväntansfull inför det haha! Så ringde ett samtal till brorsan som var den enda tillgängliga att umgås med idag och drog med mig honom på marknaden. Köpte ett linne, gick flera varv både i affärer och på marknaden och hade det himla trevligt faktiskt för en gångs skull haha! Sen gick vi till mitt jobb och fikade på blåbär-och hallonpaj innan vi gick några varv till i Kalmar och sen åkte hem på varsitt håll!

Jag tänkte på det sen när jag kom hem - undrar hur många som möter oss på stan som faktiskt kanske ser att vi är syskon? Det skiljer 5 år mellan oss, vi är inte särskilt lika egentligen mer än när vi kanske skrattar eller pratar, och dessutom har han ju växt ifrån mig nu så han är ju typ 10 cm längre än mig (och han har fortfarande inte slutat växa....) och har storlek 44 i skor medan jag har stannat på 36-37 ... Ser ju ut som en pygmé bredvid honom numera, haha! Men det var trevligt att ha lite syskontid även om jag ser ut som 17 år när jag umgås med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0