29 juli - kissemiss

2012-07-29 @ 10:00:00
1. I'm drunk, I suppose
 
 
 
 
 
 


Den här bedårande pälsbollen är ett litet monster! Aldrig varit med om en sån jobbig och stimmig katt, hon är fan överallt... Klättrar, hoppar och sen däckar på en minut och sover som en sten. Men söt är hon, och nästa vecka är det dags för lilla bebisen att flytta hem till mig och mannen! Kommer bli så kul, fast på ett sätt ser jag inte fram emot det för hon kommer troligen riva hela stället. Får limma fast allt som kan trilla i golvet.

Saknar dock Diva fortfarande såklart, varje dag... Vissa husdjur man har sätter större spår än andra, och Divan var verkligen en sådan katt som man verkligen minns tillbaka till och svär över att det gick som det gick. Usch lilla Divan, finaste kissen någonsin <3

Men som sagt - nästa vecka ska vi hämta nya kissen hos mamma! Christopher har bestämt att hon ska heta Shiva, jag är fortfarande inte så förtjust i namnet men vi har hållt på och fundera på namn i tre månader nu och vi kan inte komma överrens om nåt annat så jag ger mig helt enkelt i den diskussionen haha! Ska ringa veterinären snart också och fixa sterilisering och så att de fixar navelbråcket som hon har sen hon föddes, kissen har en liten utåtnavel och oftast så brukar det inte bli nåt problem men OM det skulle bli nåt så kan det bli livshotande och det vill inte jag så lika bra att de fixar det samtidigt som de knipsar henne haha. Ser ni förresten hur långhårig hon är? Känns ju ganska sjukt då mamma-katt är korthårig, så nu är vi ju lite nyfikna på vad det är för nån lurvig fader katten har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0