31 juli - tröttast.se

2012-07-31 @ 12:58:26
1. I'm drunk, I suppose
Vet inte vad som hände igår, det är inte första gången jag börjar jobba vid 07:00 och därmed måste gå upp klockan fem på morgonen. Jag jobbade dessutom bara två timmar längre än jag brukar, men vafan två timmar extra är ju inget särskilt? Hursomhelst, så kändes det inte som att jag tog mig ur den där morgontröttheten alls på hela dagen, utan hade konstant ont i huvudet och kände mig mer eller mindre svimfärdig av trötthet. Att jag dessutom åkte ut till Maxi efter jobbet och köpte saker till katten och disktrasor med mera, gjorde att jag var mer eller mindre ett vrak när jag kom hem. Däckade direkt efter maten runt kl 21:00 och vaknade idag vid elva typ.... Ja, det var skönt att sova. Ja, jag har idag ångest över att jag sov bort hela min kväll igår.



På tal om trötthet, så är det inget som verkar drabba Shiva-katten. Fyfan vilket odjur hon är! Bara bråkar och busar och stimmar heeeela tiden, herregud alltså haha! Visst att kattungar är såna, men jag har fan aldrig varit med om en sån galen katt som denna... Bara för det så har hon dock däckat nu, men då har hon ju hållt på och hoppa och jaga den älskade fjäderpinnen i två timmar i sträck. Kanske bör passa på att sortera mina kläder då eftersom jag är ledig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0