5 juli - sagan om den galna klänningen

2012-07-05 @ 21:55:26
1. I'm drunk, I suppose


I helgen fyllde Johanna, a.k.a Karate-Leif 20 år och det firades igår med en hejdundrande förfest hos henne med endast oss tjejer och sen en krogrunda. Jag hade tidigare varit på stan och hittat mitt livs första klänning som jag faktiskt tror jag kommer använda fler gånger, trots det galna mönstret. Jag hade ialla fall skitkul, svepte cider och diskuterade och skrattade med de fina brüdsen innan vi packade in oss i en taxibuss mot stan. Troligen chaufförens längsta 15 minuter den kvällen med hela bussen fullpackad med 8 tjejer och en kille som sjöng haha... Kvällen avslutades inne på O'Learys där jag och Anna svepte den sista drickan och krystade "HUULA HUUULA" och sjöng med till Forever Young inne på toaletten innan de stängde, tills jag och Christopher gick hem till pappa och sov. Härlig kväll indeed!

Kanske ska göra som Johanna i fortsättningen när hon väljer kläder inför en utekväll - hon väljer nämligen utifrån hur roligt hon haft i de olika klänningarna. Lär ju ha galna hippie-klänningen fler gånger i så fall om det nu är så att det är den som bestämmer hur kul man kommer ha? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0