6 juli - get with me

2012-07-06 @ 21:44:02
1. I'm drunk, I suppose
Svettig dag på jobbet, måste vara varmaste stället att jobba på i Kalmar haha! Kvavt ute + kaffekannor och ugnar och hela köret, herregud men man kan ju hoppas att man svettas bort några hekton? Typ de två Nutella-burkarna jag smäckte i mig själv förra veckan... Hehe. MEN, jag klagar inte - jag tycker det är skitroligt att jobba där och jag är sysselsatt hela tiden, vilket är bra! Idag var det rätt mycket folk också men det är skoj tycker jag.

Fick skjuts hem av Frida S som tittade in en sväng och skulle visa upp sina shopping-inköp för sin mamma (ma' baws, ya know), och sen har jag duschat vilket var jävligt skönt och nu ska jag spendera kvällen i sängen med lite Grey's Anatomy, musik, glass och sen sova tidigt är min tanke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0