7 juli - för mycket Kent, för mycket hjärna

2012-07-07 @ 20:02:43
1. I'm drunk, I suppose
Åh mina läsare. Jag är så arg numera. Har alltid varit gapig och slängt mig med onödigt aggressivt språk över småsaker, men jag går verkligen runt med pms-humör 24/7 numera. Är det verkligen så att människor runt omkring mig blivit dummare, eller är det helt enkelt mig det är fel på? Jag tror det är en blandning av båda. (okej kanske mest jag)

Men alltså, en del folk... Herregud. Vad hände? Vad HÄNDE?! Så många som stannar upp i utvecklingen, föreställer mig dessa människors hjärnor som ett skrumpet litet russin som skramlar runt i sin ensamhet där inne. Skrammel skrammel, liksom. Fina människor som bara blev dumma i huvudet. Det blir lite samma effekt som när man köper ett äpple och när man ätit upp nästan hela och råkar bita genom kärnhuset, så upptäcker man att där bodde det visst en äcklig liten mask som man just nu glupskt tuggar på i typ en sekund innan man spottar ut det. Typ så känns vissa människor. Osköna som fan.

Dagens aggression avklarad. Då kanske jag kan fortsätta med mitt liv för denna gången, tack och adjö!

Andra osköna typer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0