7 juli - lördag

2012-07-07 @ 18:11:21
1. I'm drunk, I suppose
Hade planerat en hemmakväll egentligen, då jag jobbade igår och idag och det är sista kvällen med farmor innan Christopher kommer hem från Stockholm... Men när jag satt på bussen hem från jobbet och kände mig svettig (sjukt tropisk dag för övrigt), vuxen och rastlös så blev jag plötsligt sugen på att gå ut istället. Men det lutar nog att vara hemma ändå då mina närmsta inte kan följa med, jag behöver spara mina pengar också egentligen OCH jag har heller ingen vuxendricka. Det sista hade ju kunnat kvitta egentligen,men den fick vara med bland bidragande faktorer ändå!

Tills vidare får ni stå ut med crappy iPhone-pics tills jag orkar damma av kamerajeveln.
Och ja. Bilderna är givetvis bara på mig. Hälsningar egofilten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0